Årsmöte 2016

2016-01-08 08:39

Södra Norrlands Styrkelyftförbund bjuder in till årsmöte 21 februari kl 15.00 på Högskolan Dalarna i Falun
  • Skapad: 08 JAN 2016 08:39
Till mötet får varje förening utse två ombud. Ombuden ska vara röstberättigade medlemmar i föreningen. Varje förening har en röst och rösträtten utövas av det ena ombudet. Föreningen ska inge fullmakt för sina ombud och i fullmakten skall anges vilket av ombuden som har rätt att utöva föreningens röst.

Röstlängden upptar de föreningar som senast den 31/12 har fullgjort sina stadgeenliga förpliktelser mot Svenska Styrkelyftförbundet. Röstlängden sammanställs av kansliet på Svenska Styrkelyftförbundet.

Eftersom det saknades stadgar för Södra Norrlands Styrkelyftförbund har Mellersta Norrlands stadgar används interremistiskt under året.

Stadgeändringar eller annat förslag av väsentlig betydelse för Södra norrlands Styrkelyftförbund skall av styrelsen senast fyra veckor före mötet tillställas föreningarna. Föredragningslista, verksamhetsberättelse samt revisionsberättelse skall finnas tillgängliga senast två veckor före mötet.

Handlingar inför mötet kommer att finnas tillgängliga i lisan här nedan och kommer att läggas till allteftersom de blir klara:

20160216 Revisionsberättelsen

Skribent: Linda Vixner
Epost: This is a mailto link

Postadress:
Södra Norrlands Styrkelyftsförbund
Eva Alsen, Hammarbacksvägen 14
818 92 Valbo

Kontakt:
Tel: [saknas] Information

Gilla oss på Facebook

Missa inte heller vår mästerskapssida